sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Igår-Idag-Imorgon

På lördag träffade jag min bästa vän på en födelsedagsfest i stan. Vi satt och pratade i många timmar och bestämde oss till slut att ta oss vidare. Vi gick till en pub nära operan och träffade på en av hennes vänner. Efter det träffades jag och min pojkvän plus ett gäng med hans kompisar i en annan bar. Vi hade det mysigt, sjöng karaoke och fick gratis drinkar! Resten av kvällen blev mindre rolig men kvällen var allt som allt bra.
Uppskattar så mycket att få träffa viktiga och nära människor och umgås med dem. Det har jag fått göra det här veckoslutet! Idag har jag och min pojkvän varit tillsammans i exkat tio månder och det firade vi med att äta sushi och kinesisk mat samt att bara slöa och ha det mysigt. 

Imorgon börjar jobbet på daghemmet. Det kommer att säkert att bli givande men också väldigt tungt. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti